ZWROTY
Zgodnie z art. 7 Ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. Nr 22, poz. 271 z późn. zm.) Klient ma prawo zwrócić zakupiony towar w ciągu 10 dni bez podania przyczyny. Zapis ten nie stosuje się jednak do ubrań szytych na miarę. Regulamin.
Jak dokonać zwrotu:
1 – Wypełnić i wydrukować oświadczenie o zwrocie towaru
2 – Wysłać oświadczenie wraz ze zwracanym produktem w oryginalnym opakowaniu i z dowodem zakupu na adres: MX Studio Michał Podogrodzki, ul. Kwadrat 12, 05-080 Hornówek. Koszty przesyłki w przypadku zwrotu ponosi Klient
3 – Jeżeli zwracany produkt wróci w stanie nienaruszonym w oryginalnym opakowaniu i z wymaganymi dokumentami, uiszczona przez Klienta kwota zostaje przelana na wskazane w oświadczeniu konto.
Więcej szczegółów w Regulaminie.
REKLAMACJE
Zgodnie z ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. z dnia 5 września 2002 r.) Klient ma prawo zareklamować wadliwy towar.
Jak dokonać reklamacji:
1 – Wypełnić formularz reklamacji i wysłać go mailem na adres: reklamacje@bamaxnet.pl. Pracownik sklepu Bamaxnet.pl skontaktuje się, by umówić kuriera (przesyłka na koszt sklepu).
2 – Przesłać za pośrednictwem umówionego kuriera reklamowany produkt wraz z wydrukiem wypełnionego formularza reklamacji oraz dokumentem potwierdzającym zakup na adres: MX Studio Michał Podogrodzki, ul. Kwadrat 12, 05-080 Hornówek.
3 – Poczekać na rozpatrzenie reklamacji. Zarówno w przypadku jej przyjęcia, jak i odmowy Klient otrzymuje uzasadnienie decyzji na piśmie listem poleconym.
Więcej szczegółów w Regulaminie.