Ankieta satysfakcji klientów
Zadowoleni klienci – wyniki ankiety z sezonu 2013
W minionym sezonie komunijnym przeprowadziliśmy anonimową ankietę wśród naszych klientów. Pytania wysyłaliśmy dopiero po całkowicie zakończonych zakupach. Oto, o co pytaliśmy i jakie byly odpowiedzi:
Czy proces zakupów był jasny i prosty? 100% ankietowanych odpowiedziało TAK Czy film i opis, jak mierzyć dziecko, w czytelny sposób pokazują jak brać miarę? Wszyscy respondenci zaznaczyli TAK Czy otrzymane w ramach zamówienia produkty spełniły Państwa oczekiwania i były zgodne z opisem na stronach sklepu? 100% biorących udział w ankiecie kliknęło TAK
Na pytanie otwarte, co moglibyśmy poprawić w funkcjonowaniu sklepu www.bamaxnet.pl, dostaliśmy generalnie odpowiedzi, że sklep działa bez zarzutu, że nic nie wymaga zmiany, ale przyszły i dwie cenne wskazówki do poprawek: płatność kartą pilnie wskazana – i płacenie kartą kredytową i e-transfery w systemie Dotpay są już aktywne. powiększenie asortymentu o krawaty zwykłe – już są w sklepie! Na razie oferujemy cztery wzory. |
|